POLITYKA PRYWATNOŚCI
Artom Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością szanuje prawo do prywatności i gwarantuje Użytkownikom swoich usług prawa w zakresie udostępniania informacji, które Ich dotyczą. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje pozostawały prywatne, a dane osobowe naszych Użytkowników były przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej, w szczególności RODO – Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Publikujemy niniejszą Politykę Prywatności celem wyjaśnienia zasad oraz sposobów gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania informacji o Użytkownikach naszego Serwisu internetowego www.artom.pl, a przede wszystkim:
-
Kto jest administratorem danych,
-
Jakie dane są przetwarzane,
-
Jaki jest cel przetwarzania danych,
-
W jaki sposób zabezpieczamy dane osobowe,
-
Jak długo dane są przetwarzane,
-
Jakie prawa przysługują w związku z przetwarzaniem danych,
-
Komu udostępniamy dane,
-
Czy dane są przekazywane poza EOG.
Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem Danych jest Artom Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Łodzi Śródmieścia, KRS 0000663125, NIP 7732480925, REGON 366541962. To Administrator – usługodawca Serwisu internetowego, ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych, czyli jak Twoje dane będą wykorzystywane.
W sprawach przetwarzania danych osobowych oraz realizacją praw związanych z przetwarzaniem prosimy o kontakt na:
e-mail: artom@artom.pl
adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Ks. J. Popiełuszki 64/66.
Jakie dane są przetwarzane?
W naszym Serwisie internetowym zbieramy dane osobowe w następujący sposób:
-
Rejestracja
Podane podczas rejestracji dane zostaną wykorzystane do prowadzenia i obsługi Twojego konta. Rejestracja jest niezbędna do świadczenia przez nas usług.
-
Newsletter
Podane podczas zapisu do newslettera dane zostaną wykorzystane wyłącznie w celu wysłania go na podany przez Ciebie adres e-mail. W każdej chwili jednak możesz zrezygnować
z otrzymywania newslettera.
-
Konkursy
Zgłaszając udział w konkursach, dane zostaną wykorzystywane tylko w celu ich przeprowadzenia. W tym samym celu Twoje dane mogą zostać udostępnione do organizatora lub fundatora nagród, jeśli nie jest nim Administrator.
-
Programy lojalnościowe
Podane dane osobowe zostaną wykorzystane w celu prowadzenia konkretnego programu lojalnościowego na zasadach określonych w dotyczącym go regulaminie.
-
Kariera
Dane osobowe zebrane w procesie rekrutacji zostaną wykorzystane w celu kontaktu z osobami zainteresowanymi naszą ofertą pracy. Dane i kwalifikacje będą również wykorzystywane w czasie organizowania kolejnych procesów rekrutacyjnych pod warunkiem uprzedniej zgody na ich przetwarzanie w przyszłości.
-
Kontakt
Informacje, w szczególności dane osobowe, pozyskane w trakcie korespondencji, zostaną wykorzystane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie, zgłoszenie, ofertę współpracy, zamówienie, reklamacje.
Dane jakie przetwarzamy w związku z realizacją usług to: imię (imiona), nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania.
Podczas Twojej aktywności w Serwisie internetowym zbierane są następujące dane: odwiedzane strony, czas wizyty, kliknięcia, historia przeglądania, informacje o urządzeniu końcowym i przeglądarce, w tym jego lokalizację: np. adres IP, typ przeglądarki.
W jakim celu przetwarzamy dane osobowe?
Dane osobowe są przetwarzane w celach:
-
realizacji umowy o towarów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
-
realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora, tj. marketingu produktów i usług oraz personalizowania oferty (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) i f) RODO),
-
weryfikacji tożsamości (Osoby, dla której usługi są dostarczane/Osoby dokonującej zakupów) (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
-
rozliczeń finansowych i sprawozdawczości rachunkowej (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
-
ustalania, dochodzenia, obrony roszczeń, co do zasady do 10 lat z uwagi na obowiązujące terminy przedawnienia roszczeń ( art. 6 ust. 1 lit f) RODO oraz art. 118 i nast. Kodeksu Cywilnego).
W jaki sposób zabezpieczamy dane osobowe?
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi świadczyć w sposób, który chroni informacje przed przypadkowym lub celowym zniszczeniem lub utratą:
-
komunikacja między naszym serwerem a Twoim komputerem, podczas przetwarzania danych osobowych jest zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer),
-
nasze bazy danych zabezpieczone są przed dostępem osób nieuprawnionych,
-
nasz serwis internetowy umieszczony jest na serwerach zaufanej firmy hostingowej, gdzie przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie centrach hostingowych w Polsce.
Jak długo dane są przetwarzane?
Twoje dane będą przechowywane/przetwarzane do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania tj.:
-
w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, lub jej ograniczenia,
-
w przypadku, gdy dane dotyczą zawartej z umowy, to przez czas jej wykonywania i do momentu upływu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy (co od zasady: 3 lata lub 10 lat + 1 rok — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, długość okresu zależy od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami, czy też nie),
-
w celach podatkowych i sprawozdawczości rachunkowej w zakresie i przez czas zgodny z obowiązującymi przepisami,
-
w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora, do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
Jakie prawa przysługują w związku z przetwarzaniem danych?
Zgodnie z przepisami RODO, każdej osobie przysługują następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych:
-
prawo do dostępu do danych, uzyskania kopii danych,
-
prawo do żądania sprostowania danych,
-
prawo do przenoszenia danych,
-
prawo do usunięcia danych,
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
-
prawo do cofnięcia zgody,
-
prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
-
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego ochrony danych osobowych,
Komu udostępniamy dane?
Dane osobowe mogą być udostępniane w minimalnym, niezbędnym dla realizacji usług i wymogów prawnych zakresie podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora, między innymi.: dostawcom usług informatycznych, agencjom marketingowym, przewoźnikom, oraz kontrahentom realizującym usługi na rzecz Administratora na podstawie zawartych umów.
Zapewniamy przy tym, że takie podmioty przetwarzają dane osobowe na podstawie specjalnej umowy z administratorem z zachowaniem poufności i bezpieczeństwa danych.
Twoje dane mogą być również udostępniane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania, a także instytucjom zajmującym się windykacją należności w zakresie dozwolonym przez przepisy prawa.
Czy dane będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy?
Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
Postanowienia końcowe
-
W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką Prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych;
-
O wszelkich zmianach wprowadzonych do niniejszej Polityki Prywatności powiadomienie nastąpi poprzez e-mail;
-
Niniejsza Polityka Prywatności obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r.
POLITYKA COOKIES
-
Niniejsza Polityka Cookies stanowi załącznik do Polityki Prywatności, stanowiący jej integralną część i odnosi się do znaczników internetowych, takich jak pliki cookie, które wykorzystujemy w Serwisie internetowym: www.artom.pl
-
Korzystając ze stron Serwisu, poprzez odpowiednie skonfigurowanie ustawień Twojej przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie Cookies zgodnie z niniejszą Polityką Cookies. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas Cookies lub jeśli chcesz ograniczyć dopuszczalny zakres korzystania z Cookies, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z korzystania ze stron Serwisu.
-
Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu internetowego, które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym połączeniu się z serwisem z danego urządzenia końcowego (np. komputer, tablet, smartphone, itp.).
-
Cookie zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, swój czas istnienia, wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z której następuje połączenie ze stroną internetową oraz inne potrzebne informacje.
-
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator.
-
Na naszej stronie używamy Cookies do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu:
-
dokonywania zakupów internetowych,
-
szybszego działania i ułatwiania ich używania,
-
zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z Serwisu,
-
personalizowania treści i reklam,
-
analizowania ruchu na stronie.
-
-
W ramach korzystania ze strony internetowej stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” oraz „stałe”. Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików Cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
-
Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików Cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików Cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików Cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
-
Ograniczenia stosowania plików Cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
-
Pliki Cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z Administratorem reklamodawców.
-
Pliki Cookies mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji Użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
-
Wyłączenie stosowania Cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach strony internetowej, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie opcji przyjmowania Cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych na stronie internetowej Administratora z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.
-
Więcej informacji na temat plików Cookies znajdziesz pod linkiem wszystkoociasteczkach.pl
Załącznik nr 2a do Polityki Ochrony Danych Osobowych
Klauzula informacyjna dla Klientów Artom Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – dalej RODO informujemy:
-
Szanowny/a Panie/Pani, Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Artom Budownictwo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Łodzi Śródmieścia, KRS 0000663125, NIP 7732480925, REGON 366541962, zwany dalej:
„Administratorem”.
-
Może Pan/Pani skontaktować si ę z Administratorem pisząc na adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Ks. J. Popiełuszki 64/66.
-
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w kilku różnych celach tj. dla prawidłowej realizacji umowy, dla celów podatkowych, a także mogą być przetwarzane dla dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa cywilnego, jeśli takie się pojawią.
-
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zakresie związanym z realizacją powyższych celów. Nie udostępniamy Pana/Pani danych innym odbiorcom oprócz podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa.
-
Podanie przez Pana/Panią danych jest dobrowolne, lecz konieczne w celu zawarcia i realizacji umowy. Brak podania danych osobowych skutkuje niemożliwością zawarcia umowy.
-
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której jest Pan/Pani stroną lub do podjęcia działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, który na Nas ciąży takiego jak np. obowiązek archiwizacyjny) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tzn. przetwarzanie jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń).
-
W razie dobrowolnie wyrażonej zgody na otrzymywanie od nas informacji o ofertach lub usługach podstawą prawną takiego przetwarzania danych będzie art. 6 ust. 1 lit a) RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli osoba której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w tym celu.
-
Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym Urząd Skarbowy, a także podmioty świadczące na Naszą rzecz usługi prawne.
-
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres wykonywanej umowy, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją 5 letniego obowiązku archiwizacyjnego.
-
Administrator nie zamierza przekazywać Pana/Pani danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
-
Ma Pan/Pani prawo żądać od Administratora dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
-
W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przez Administratora przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania*.
* Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.